tirsdag 15. mars 2011

Glad awardmottaker:)

Det er meg!
Det så gøy å ha blogglotteri, for jeg oppdager så mange kjempefine blogger, som jeg ikke kjenner fra før av:)
Blandt disse bloggene er Lidyll! (Har du ikke vært hos henne, så må du ta turen innom, altså)
Og jeg har vært så heldig å få denne awarden fra nettopp henne.

(Bildet ble bittelite hos meg..vet ikke helt hvorfor)

Det jeg likte ekstra god med denne awarden, er at den skal sendes videre til 5 blogger som har under 100 følgere.

Jeg vil gjerne gi awarden videre til:
Temporary Stay (min fine lillesøs :) )

I kveld skal jeg treffe gode venninner, for å planlegge jentetur!
Ha en koselig kveld dere også!


5 kommentarer:

  1. Så stas at du satte pris på den!*smil* Denne fortjente du altså!

    Ønsker deg en fortsatt flott flott kveld!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award!!

    Ha en finfin kveld!
    :)

    SvarSlett
  3. Grattis med award!
    Jeg synes du skal sy en slik buksedrakt til deg selv jeg. Såg nettopp en i butikken i dongeri til voksne. Den var svindyr!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award, og tusen takk for award söster! Stas:D :D

    SvarSlett
  5. Tuusen takk! ;-) Og gratulerer så mye med award(velfortjent!!) og ikke mmimnst med så mange nye følgere!!♥ Det er stas!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)