lørdag 12. februar 2011

Rødt

Her kommer et skikkelig bilderas av røde detaljer hjemme hos oss:)








Min plan er å lete etter alle regnbuens farger i huset vårt, og fotografere det jeg finner. Rødt var ikke vanskelig, men det er nok ikke alle fargene som er like lette å finne..men jeg har satt meg et mål;)

I dag er jeg ekstra inspirert til å gjøre det fint her, for bidraget mitt i NIB utfordringen er plukket som et av 20 inspirerende bilder, som vises på siden deres! Ble så glad:) Takketitakk, NIB-jenter!
Nå skal jeg hive meg rundt mens mini sover, og gjøre noe fornuftig her;)

Goood lørdag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer, ikke dårlig. lurer på om jeg skal bli med på regnbuen din. noe må gjøres for å få fart på blogging og skapende virksomhet her i huset.

    SvarSlett
  2. Det der var en veldig god ide!! Kanskje jeg skal bli med? Mistenker at bare at noen farger er mistenkelig veldig fraværende... Men det kan være gøy da!

    Grattis med bilde på NIB! Det fortjente du, og så er det så gøy!!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)