fredag 11. februar 2011

Minipini ballerina

Jeg digger Søstrene Grene! Sist jeg var innom hadde de masse kjempefine (og billige!!) kostymer til små jenter. Jeg klarte ikke la være...lillemor måtte få dette ballettkostyme:

Lilla ballettdrakt med tutu♡
Str. 3-4år.."ja, ja, den kan spares" tenkte jeg.

Det tenkte ikke lillemor;)
(Danse=snurre rundt og rundt-i lillemors verden)

Uansett, et hot tips til dere som har små ballerinaer, engler, feer eller prinsesser hjemme (og som ikke rekker/orker/klarer å sy kostyme til karnevalet) er å ta en tur til Søstrene Grene!

Jeg kjenner forresten at det er på tide å lage ting igjen..har visst vært i en kreativ dvale i vinter. Men nå er motivasjonen på vei opp, ja!

Ha en super fredag!




5 kommentarer:

  1. Å, så herlig! Skulle så veldig gjerne hatt søstrene grene her. Men hadde de ingen kostymer til gutter?
    Det er jo så fint å ha utkledningsklær til å leke med!

    SvarSlett
  2. Jeg så det også da jeg var innom. Tror lille s hos oss hadde digget å få noen av de kjolene ja! ;-)

    Søte lillemor!! Skjønner godt at tutu er stas!

    SvarSlett
  3. Har forresten hatt en litt kreativ stopp jeg også... Vi får dra hverandre ut av den! ;-)

    SvarSlett
  4. Wow, for en søt drakt!
    Det var vel billig og?
    Denne hadde jenta mi likt;)
    God helg!
    PS: Flott bilde i NIB galleriet!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)