tirsdag 19. oktober 2010

Små gleder

Pakke i posten er bestandig stas! -Selv når man har bestillt den til seg selv ;)
Litt ekstra stas er det at pakken kommer langveisfra.
Denne gangen ble jeg inspirert til å handle da jeg så hva Hanne med bloggen Babyramen hadde kjøpt seg hos Uguisu Shoten...
Jeg måtte rett og slett herme, hi hi!
Det er en fantastisk fin almanakk!
Teksten på omslaget er Never forget your beginner´s spirit!
I like!
Gleder meg til å skrive inn avtaler, bursdager osv!

Ha en fin tirdagskveld!

11 kommentarer:

  1. Ai, ai, ai!!!! - Her var det masse godsaker som jeg aldri har fått med meg før!! takk for handletipset...tror det blir en del nett-shoppede julegaver hos meg i år! Almanakken var kjempetøff. Det bilder er både søtt og skummmelt...:)

    SvarSlett
  2. Oi, oi, oi, den var flott og gøyal - heldige du :)) Håper du koser deg med den og har lagt planer fullt ut uken med den :)) Mange klemmer

    SvarSlett
  3. Fin! Og så trenger du det jo! ;-)

    SvarSlett
  4. Tihi, såg den eg og, og blei veldig frista :o)

    Nydelig! Grattis :o)

    SvarSlett
  5. Moro! Man lar seg inspirere til enhver tid, akkurat slik det skal være.

    Lå en pakke utenfor døren vår i mårrest. Rakk ikke å åpne den før jeg dro på jobb, så nå har jeg noe å glede meg til jeg kommer hjem. Har ikke bestilt noe selv, så jeg aner ikke hva det kan være...

    Ha en fin solskinnsdag :o)

    SvarSlett
  6. Heisan Spirello
    Fin almanakk og et bra visdomsord!
    Så flott at oppskriften min var glutenfri, det tenkte jeg egentlig ikke på. Håper den faller i smak!
    Ha en fin avslutning av uka!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar, så fant jeg frem til deg også! Her var det skikkelig trivelig, og jeg legger meg såklart til som følger. Og så flink du er å sy! Ingen av mine tunikaer har fått et lykkelig etter-liv som barnetøy, det er nå helt sikkert!

    Fin fredag til deg!

    SvarSlett
  8. Hei! TAkk for fine ord. Det liker jeg ;D
    Nydelig almanakk med en av favoritt kunstnerene mine, Yoshimoto Nara. Japansk PopArt <3

    ønsker deg en flott helg med den nye almanakken!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  9. Den var fiiin!
    Litt fristet selv kjenner jeg..

    Ha ei fin helg!

    KLem Silje

    SvarSlett
  10. Håper du blir fornøyd med den:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)