lørdag 2. oktober 2010

Flueskapet er på plass

Flueskapet vårt har fått en plass i stuen :)
Jeg fant dette flueskapet på "gi bort", på finn.no, og da så det sånn ut.
Her kan du se skapet helt nymalt ;)

Nå er det på plass i stuen, med nye hyller inni. (Innholdet er ikke helt på plass ennå, så det ser ikke så stilig ut i "vinduene" foreløpig..mest rot der nå. Ikke er det lett å ta fine bilder innendørs, i motlys heller, men men, man får vel et inntrykk(?))
At bildet er veldig beskåret har selvfølgelig ingenting med at jeg ikke var helt klar for å virkelig realitetsblogge i dag..*kremt*


Endelig fikk jeg brukt alle de gamle loppisrammene også! De har ligget i en kasse i boden i noen år. Nå er de fyllt med gode minner, venner og familie.


I morgen håper jeg at jeg får med meg familien på bytur. Jeg vil så gjerne på søndagsmarkedet på Blå!
-Også har jeg tenkt å lure meg til en kikk på en nydelig dukkevogn jeg har funnet på finn.no..*vil ha*

Ha en flott lørdagskveld!

6 kommentarer:

  1. Så fiiint det blei!!!
    Og du e nok desverre aleina med å beskjera bilder av nevnte grunner... *kremt*

    Blir spennande å sjå om det blir Blå-tur på deg i mårå då. Og ja; møbler ut før nye møbler inn var ganske lurt ;o)
    Går ikkje heilt i null da, men pyttsann ;o)

    SvarSlett
  2. Realiteten er at skapet ble kjempefint!-hva som er rundt er vel bildet fra forrige post- hva som er mellom? Who cares.
    Ryddige småbarns hjem er skikkelig skummelt synes jeg. Det er jo når vi har det skikkelig morro det blir rot. DE ANDRE MÅ BARE RYDDE ETTER ⎝meg⎠ SEG.✮

    SvarSlett
  3. Det ble veldig fint, og passet også veldig bra der! Jeg må stadig vekk innse at jeg er langt fra en minimalist, og elsker når man setter sammen maaaaange bilder i ulike rammer! I tillegg til at det blir fint, er det gøy for gjestene!!

    Stor klem til deg! Nå skal vi heldigvis snart ses!(alt for lenge siden!!)

    SvarSlett
  4. Flott ble det! Stilig med bildesamlingen i de forskjellige rammene. :)
    Jeg er forresten helt enig i at ryddige småbarnshjem er skummelt, så det gjør så absolutt ingenting om det vises litt rot iblant. :)

    SvarSlett
  5. Så stilig skapet ble! godt jobba:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)