mandag 27. september 2010

Stueglimt

Vi har gjort om bittelitt i stua :) Egentlig bare på veggen over sofaen, men stua ble så annerledes! To tallerkenhyllen ble sprayet hvite, og inneholder nå bøker og platecovere. Geviret har også endelig kommet opp på veggen!


Tiden er snart inne for fargeskifte på sofa og sofaputer, kjenner jeg. Sommeren er forbi, og høstfargene må visst få slippe til. Og jeg er ikke mer orginal enn at lilla nok blir hovedfargen her denne høsten..som i mange, mange andre hjem ;)

Ha en flott uke!

10 kommentarer:

  1. Så koseligt!!
    Kjekt å sjå kossen det e hima sjå deg :o) Blei det rosa teppet ditt forresten? Og ja; sirlig pakka kofferter... hihi :o) Kim hadde trudd at eg sku få plass?

    SvarSlett
  2. Fine bilder!Morosamt å se bilder fra hjemmet ditt:)Flott med tallerkenhyller i stua!God idè!
    Fantastisk lampe forresten, oooh så lekker!

    SvarSlett
  3. Koselig!! Ble kjempefint!

    SvarSlett
  4. Hei på dæi!
    For en koselig blogg du har! Likte mæi her inne!
    Så koselig stue du har. Likte vedlig godt geviret. Ønske mæi et sånt sjøl.
    Tallerkenhyller gjør sæi bestandig. Kult å ha de i stua:)
    Ha en fin dag videre.
    klæm fra tøvsjura Kristine

    SvarSlett
  5. For en koselig blogg du har, her vil fortsette å titte innom:O) Veldig trivelig stue og fine ting du syr!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Koselig stue som ble veldig bra! er det lampe fra Flos?

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Ja, det er Arco Flos :)

    Tusen takk for kjempekoselige kommentarer!!

    SvarSlett
  9. Ja, hu der mammen din altså!
    *sukk*
    E sååå akknemlige for at eg fekk møta dåkke! Det lyse godhet av dåkke begge 2, og mammen har jammen gjort ein god jobb der og ser det ut te :o) Kjekt du likte innlegget forresten, blei litt ekstra glad då!

    Klemz og sånn

    SvarSlett
  10. Litt misunnelig over de som klarer å skifte modus i stua etter sesongen. Her er det mer sånn fargebombe hele året, og i det jeg tenker på hvordan jeg skal gjøre det til sommeren så er det høst:P

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)