fredag 23. juli 2010

Samlemani

Jeg er en samler, jeg innser det..
Jeg elsker å rusle langs strender i varme strøk på leting etter små skatter.
Runde, glatte stener, sneglehus, skjell..det er skatter for meg.
Det havner alltid en pose med skatter i kofferten - og disse skattene må sorteres nøye når jeg kommer hjem!


Alle skattene legges først utover, for å beundres.


Deretter sorteres de etter farge og form.


Favorittene denne gangen er noen rosa og gule, skjøre skjell med perlemorskimmer.

Vi kom hjem i går kveld etter en super ferie med gode venner, sol og varme. Men uansett hvor fantastisk reisen er, synes jeg bestandig det er så godt å komme hjem!

5 kommentarer:

  1. Velkommen tebake :o)

    Så kjekt at du ville følga meg videre og da, utrolig kor glad en kan bli for sånt ;o)

    Nå e det min tur te å ha ferie, men eg glede meg te eg får tid te å setta meg ner for å finna ut om eg kan bli venn med symsakinen :o)

    SvarSlett
  2. Hei igjen,
    Nå har eg oppdatert innlegget, så du kan sjå kor eg fant oppskrift på sekskantene. Flotte instruksjoner som var lette å følge, så det var faktisk ikkje vanskelig i det heile tatt :o)

    Men det va å pakke te tur eg sku ja... ;o)

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem!
    Herlig med miljøforandring og skjønt å komme tilbake igjen, slik har jeg det alltid også.
    Så flott samling du har med vakre ting fra strandkanten!
    Naturting er vakre å blande inn i interiøret.
    Ha en glad søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. "Borte bra - hjemme best!" gikk eldstejenta her rundt å sa etter å ha kommet hjem fra ferie.. ;)

    Nydelig samling skjell.
    :)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder!Jeg elsker også å samle ting på stranden, har hatt med meg flere bæreposer med runde fine steiner hjem fra Danmarksturer.Mannen bare rister på hodet.Skjell er også en favoritt her, synes det er så mange fine at jeg nesten ikke klarer å gå fra noen når jeg først går i gang....

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)